1/2


- Cate chipuri vezi in mine?
- Cateodata niciunul, alteori o jumatate, alteori 3.

- Care iti place?
- Jumatate imi place niciunul si jumatate, jumatate...de chip.

- De ce?
- Fara chip, imi place trupul tau, fara cap, doar cu parul peste mine. Jumatate, cand te lipesti de mine si suntem mozaic. Si niciunul ca sa uiti ca eu sunt doar jumatate, o jumatate prea mica pentru tine.
- Aseara erai unul...

- M-ai vazut dintr-o parte...Umbra mea e plina.

- De ce sa fii doar jumatate? Puteai fi si 5.

- Asa nu ma mai simt la fel de singur noaptea, cand adorm pe o singura parte. Stiu sigur ca in lumea asta mare si impara, am o jumatate.

Si s-au lipit pentru o noapte pe canapeaua veche si visinie. A doua seara a fost iarasi o jumatate singura, holbandu-se, nealinat
si nealintat, la jumatate de luna.

Cateodata 0.5 + 0.5 = 0. Cuplurile au cast la float.

O jumatate e niciunul sau doar o jumatate...