ametisterie



Dimineata timpurie, uneori ma culc si vreau ca noapte sa dureze mult. Ma trezesc langa aceeasi pereti galbejiti si carpiti cu scotch, dar nu stau sa-i contemplu.
In dimineata asta, insa, profitand de starea-mi molesita si difuzoptuza, sub pretextul unei raceli, care tind sa cred ca ma ipohondrizeaza...am preferat sa stau, indelung in pat, cu o carte in mana, pe care, spre surprinderea mea, am si terminat-o, dar cu pauze lungi, pentru ca boxele tusesc si trebuie sa le bat usor pe spate, pentru ca 'mess-ul' imi huruie si eu, curioasa, ma deplasez in 4 labe, pana la celalalt capat al patului, sa vad fereastra deschisa si plictisita, cobor, raspund, cu fraze lungi si gadilatoare, care par expulzate din strafunduri, dar care pandesc hipodermic.

Imi miroase parul a tutun si e imbibat cu saruri..din lacrimi...sau flegme..nu mai stiu sau din transpiratia frisonatica.
Sunt apatica, un icter-sfincter, pulsand regulat.
Dupa-amiaza asta, raman inchisa in camera...n-am mai facut asta de vreun an si jumatate...doar ganduri pestilentiale.
Totusi, as rontai o acadea!