ory[za]..ory[zuid afrika]


Nu-mi place orezul decat atunci cand mi-e foarte foame. Nu-mi place cand se umfla, si devine burtos, nu-mi place mirosul lui. Pierzi mult timp, alegandu-l bob cu bob...asta in cazul pretentiosilor.
Imi place sa-mi pierd mainile intr-un vas cu orez, la atingere e placut. M-as cufunda in orez. Imi place sa sap intr-un sac plin cu orez, sa-l strecor printre degete si sa-l prelig. Zboara ingramadit si imprastiat. Imi imaginez uneori orezul scrasnind intre dintii mei.
Imi surade ideea ca are flori hermafrodite, ca face parte din familia Poaceae [true grass...aviz amatorilor ;p] si ca la baza spicelor se gasesc, in general, frunzioare numite "glume"....
Cum ar fi -> Pe vremea lui Ceausescu...la granita ruso-chineza, in timp ce niste chinezi plantau orez s-au intalnit cu rusii care arau pamantul. Rusii au scos kalasnicoavele, chinezii au aplicat niste figuri de kung-fu si s-au macelarit intre ei.
A doua zi, ziarele chineze scriau: în timp ce niste cetateni chinezi plantau linistiti orez, dusmanii rusi au venit si i-au impuscat pe toti
Ai nostri arau pamantul mamei Rusiei, dusmanii chinezi au venit si i-au batut pe toti.
Scanteia romaneasca scria: Ieri, la granita ruso-chineza a avut loc un simpozion pe teme agrare...
Orezul ma trimite cu gandul la alternativa...ori asta..ori aia...
Ce mancam? orice..orez?